//Octopie

Perveyyhack
November 04, 2012 | 15:43 | 0 comments
Tumblr_m89lgbh7s51qei31zo1_500_large

Assalamualaikum 

Anyeong^^ I'm back. JYeah. Blogger kena hack. For the first time. Nasib baik sempat simpan code-code template blog lama aku kat dalam notepad. Kalau tak memang aku berhenti berblogging lah jawabnya,kan?
Dear Hacker,thanks sebab hack blog lama aku -_-
 Okay,back to the topic
Aku dah lama tak berblogging so aku dah jarang main dengan code. So,if anythings wrong mention dekat twitterlah eh? Cbox sekarang kena bayar,tak boleh nak pasang Cbox dengan blogger.
Kedekut kan zaman sekarang ni? Aigooimage

Tak lama lagi sekolah dah nak start. Eish,menyampah gilalah! -__- Just imagine how will we feel .__.
That moment when the teacher arrive in your classroom and started to yell.

Benci gila cikgu macamtuimage Tapi sekurang-kurangnya takdelah menjerit sampai Africa sana. Cukup satu sekolah- satu pejabat dengar pun dah cukuplah! Haha.

KBye,mak aku dah panggil :)

| Newer post