//Octopie

Finally Back!
Januari 08, 2013 | 02:56 | 0 comments
  
  
  

Peace be upon you. Anyeonghaseyo.

Ahh,blog berhabuk. Finally dapat kemaskan apa yang patut. Hoho!
It's been a year tak tengok blog ToT

Firstly,nak bagitahu ni.
Dear Hacker,thanks bagi balik account ni. Dalam banyak-banyak hacker dekat dunia ni,kau yang paling baik sekali! ^^v Jeongmal gamsahabnida ;*

So,I'm back. Yeah,aku 13 sekarang. Bukan budak lagi. Eish,13 pun budaklah jugakkan
!@#$%^&* 

As for now,semua orang sibuk dengan sekolah kan Aish,bosan gila. Tapi apa boleh buat Nak berjaya,kenalah belajar. Macam Nickhun! XD
Kebelakangan ni,aku gila KPOP sikit. So,mianhamnida siapa-siapa yang non-kpoppers.

Sejak first aku masuk sekolah menengah ni,ada je masalah datang. Aku pun tak faham. Kalau kes denda luar kelas,cubit ke apa ke normallah kan? Ni tak. Kes buli,kes merokok bagai. And,bagi budak-budak yang nakal-nakal,diorang memang taknak berhenti sekolah ni. Sebabnya,cikgu langsung tak ambil tindakan keras pun dekat pesalah-pesalah.

Haritu,ada abang-abang ni merokok. Merokok depan cikgu. And,cikgu tu pulak buat bodoh je. Tak ke pelik zaman sekarang ni? Patutnya nasihatlah dia berhenti merokok ke apa ke. Ni tak? Buat taktahu je


Also,aku ni jenis yang pendiam tau. Jarang bercakap. Kalau cakap pun tanya apa kerja rumah and stuffslah. First aku masuk sekolah menengah ni,aku masuk kelas berasingan dengan kawan-kawan rapat aku. So,aku tinggal sorang je. So,seminggu tulah aku tak cakap dengan sesiapa. Tapi alhamdulillah,Allah kurniakan aku sorang budak perempuan yang manja

Dia try cakap dengan aku pasal KPOP and stuffs dan sejak tulah kitorang jadi kawan. Dia memang baik. She is too nice. We both also have the same interest. Kat sekolah ni,kitorang tak panggil nama real kitorang. I don't know why? Aku panggil budak perempuan tu GD sebab dekat fail dia,banyak sangat gambar G-Dragon

Dia pulak panggil aku TOP sebab kawan aku panggil aku bingu Plus,perangai dia serupa macam aku.



*Cikgu cerita macammana nak selesaikan itu ini + bagi homework

Esok tak ada Math. Budak nanti jelah. - aku

Aku bukan pemalas macam kau. Masa rehat nanti aku siapkan. - dia

- time rehat dah mula -

Esok tak ada Math kan? Takpelah.

Anyway,tak bosan ke masuk blog aku ni? Dahlah penuh dengan KPOP je semua. Yang non-kpoppers mesti stress masuk blog aku ni. Kan? 
Blog ni penuh dengan BigBang,Ulzzang,TVXQ,Infinite,BAP & Exo~
So,I'm so sorry but I love you if I spammed a lot of their pictures,eh? ^^~
What can I do to avoid them? There's no reason to hate them though.

Older post | Newer post