//Octopie

Mwareulbwa.
Februari 07, 2013 | 14:21 | 1 comments

Assalamualaikum image

Hoho! Yeay,I'm backimage Rasa macam baru sehari je tahun baru start dah masuk bulan 2. Wow. Pejam celik pejam celik je! Tengok-tengok masa berputar dengan laju. Ah,whatever. Ya Allah,thank you for giving me such an opportunity to live in this world. Setiap manusia yang dicipta ada hikmahnya. Kankan?image

Aku dah tua. Aku dah 13 tahun. Omona~ Sekarang ni,ramai yang jarang online. JYeah,sebab sekolah of course. Kenapa sekolah tak boleh ikut 1 sesi je? Kalau pagi,semua sekolah pagilah. Takyahlah nak bahagi-bahagi. Aigoo,stressimage

Haha. Harini aku ponteng sekolah. Yup,aku sekolah sesi pagi. Tak ada petang walaupun Tingkatan 1. Disebabkan aku sekolah pagi,aku tak dapat jumpa kawan-kawan aku yang sekolah berlainan dengan aku. Tsk! Aku rindu diorang semua kotimage

Tapi tak apa! Kitorang dah plan nak jumpa face to face time Chinese New Year nanti. Keke~
Thank you sebab kasi pelajar cuti seminggu! We appreciate it. Tapi,kalau bagi cuti seumur hidup pun okay jugakimage Aigoo~ Tapi,tanpa sekolah,mungkin kita ni bodoh kot? Tak pandai menulis,baca bagai. Should be thankful that we're able to attend school. Rakyat Palestine kat sana mungkin ramai yang nak bersekolah tapi tak dapat. Orang dekat sekeliling kita pun mungkin kekurangan duit. Tak mampu nak bayar yuran sekolah.image

Ah,yes! Sekarang aku punya dancing dah makin okay. Aku pun dah lepas tarian EXO's MAMA. BigBang punya lagu semua senang-senang so memang dah lepas bertahun-tahun dululah. Lol!
Being a 'Dancing Machine' is an honour. Tapi,tahanlah derita wahai kaki~ Kau memang tak boleh duduk diam. Kau memang selalu kena bergerak je. Hoho!

Aku ada band aku sendiri. Aku dapat title 'Dancing Machine' sebab aku boleh menari macam Kai,EunHyuk,TaeMin,HyoYeon,JR,MinHyuk & Seungri. Kekeke~ Tak salahkan kalau perempuan menari macam lelaki? Tak terdedah aurat pun. Sumpahimage

As for now,aku punya speciality is Dancing. Hoho! Once,aku join competition dekat Kuala Lumpur and I achieved 2nd placeimage Tempat kedua pun okaylah kan? Tak teruk sangat. Kekeke~
Bertarung hanya untuk sebuah Hamper.

Okaylah. Assalamualaikum! Mak dah panggil. Hohoho ;**
Anyeong chingu-yah!image

Older post | Newer post