//Octopie

Weak.
Januari 31, 2013 | 22:17 | 0 comments
  
  

Assalamualaikum 

Yes,anyeonghaseyo there. Finally back. JYeaah Okay,seriously cikgu dah makin mengganas. Homework over limit. What? Do they think we're robots? T^T Kalau soalan senang tak apalah. Ni tak? Soalan punyalah susah. Adoi. Stress aku dibuatnya. Sonsaengnim,don't be such a selfish. I own a heart and feelings too

Kay,whatever. Sekarang aku dah jarang main . Aigoo,mana taknya? Aku online je ada je gossip pasal aku. Ah sudah,lantak situ malas aku layan. Aku tak buat salah apa-apa pun tiba-tiba je buat fitnah. Eh,for your information my facebook's chingu,I'm One Of A Kind.

Usually,balik sekolah bukak  dulu. Tinggalkan semua yang wajib dibuat. Kekeke~ Ermm,korang mesti stress memanjangkan. And,yeaay. Pagi tadi dapat duit seratus. *overover*
Mestilah eksaited dapat duit seratus pagi tadi. Dapat jugak kumpul nak beli BigBang's jacket and necklace. Awwwwiieeee...! I want those things seriously much.

Kawan aku dah dapat beli barang BigBang and EXO. Yang aku ni pulak ada baju EXO Kai dengan Lay je. Aku beli Kai dengan Lay punya bersebab~ Kekeke. Diorang dancing machine of EXO,kan? So,yeaap. I'm also a dancer like both of them,duh. Jangan fikir lelaki je yang boleh popping.

Aku tak selalu popping depan orang. Aigoo,malulah. Pernah ke tengok perempuan pakai tudung popping? No,kan? Hohoho Anyways,aku tahu kau comel. Yes,kau. Yang tengah baca ni. Kankan? Korang comel kan? Instead of comel,korang mesti handsome and charming
Anyway,I apologize if I'm using informal language to someone older than me. It might be you,the one that are reading this right here,right now,infront of you Laptop or Computer's screen

As for now,I'm working with my studieslah. Makin menurun but sokay. Selagi BigBang ada dihati,aku takkan pernah mengalah dalam dunia KPOP and Pembelajaran macam 2PM's Nickhun! What? Nickhun kan study masa dia kecik-kecik. Dia sendiri mengaku *rollingonthefloor

Of courselah aku jealous sebab dia belajar,aku pulak fangirling everywhere. Sana-sini,sinu,sino. Aigoo. Tsk,aku mengantuk. Kerja sekolah tak siap. Aigoo. But I am so lucky to have an opportunity to live in this world. Tak ramai yang beruntung macam kita. Kita separuh sempurna.

Kita mungkin ada kaki,tangan and stuffs yang okay and nothing yang cacat. Tapi kita mungkin ada cacat dekat perangai kita. Yess,I mean it. Aku pun pernah kena bash pasal benda-benda macamni. Adoi.

And,baru sebulan sekolah..Ada pulak orang buat cerita pasal aku. But I can't deny it that what she's saying is true. Tapi tu semua case lama,perlu ke nak sampai ungkit-ungkit? Chill woman. Past is past. Think about your future. I'm all changed 100%. Aku dah besar and I manage to control my temper
Anyways,I'm working with my stupid fics. Thanks for supporting anyway. Thankyouthankyou. Jengomal-jinjja kamsahabnida! ;* Saranghamnidaaaaa. I love you,aishitemasu!
Nak flying kiss tak? Here I'll fly you some kisses.
Nae,kamsahabnida. Gomawoyo

Older post | Newer post