//Octopie

I'm Back *again
Mac 24, 2013 | 02:08 | 0 comments
Tumblr_mk31tuyet31rtfc4yo2_500_large

Assalamualaikum^^

Waah. Dah lama tak bukak blog. Ergh,so. Blog aku sekarang dah baru jugaklah. Pink Kuning? Hee. Oh,yeah. Sekarang aku dah gila B.A.P .-. Aku pun taktahu kenapa tapi diorang sangat dope! Aku kenal diorang masa 28 January 2012,tapi time tu aku gila BigBang. So,apa boleh buat? Just then,aku dapat tahu diorang menang Rookie Boy Band awards,aku trylah search diorang.

Mak ai,ruginya aku tak minat diorang sejak awal-awal dulu. Kalau tak,boleh aku tahu pasal diorang. Tapi apa pun,balik kepada topic kita tadi .-. Aku bukan masuk asrama or apa,just busy. Eh,mestilah. Korang yang sekolah petang,untunglah sekolah petang. Aku kat sini sekolah pagi. Nak bangun punyalah susah. Aish. Dahlah aku tak dapat jumpa kawan rapat aku yang sekolah petang .-.

Cuti seminggu ni aku pun taktahu nak buat apa. Time aku nak berblogginglah laptop aku buat hal. Rosak. Ayah pergi hantar repair pun kena tunggu sampai 2 minggu. Repair laptop 2 minggu,ee. Gila betul. Dulu lappy kakak aku rosak,amik masa 4,5 hari je. Aigoo. Sabar jelah! Dahlah rosak time cuti sekolah seminggu ni. Tak ke bengang aku ni?! -.-

Tambah-tambah lagi account ni kena hack. Nasib baiklah aku ada belajar sikit pasal hack ni,dapatlah aku hack balik blog aku nni.  Haih. Sabar,sabar. Manusia zaman sekarang ni pun pelik .-. Kenapa perlu hack? Ala. Bukan salah nak hack. Cubalah bagi sebab yang munasabah sikit. Ni tak,bila tanya je mesti cakap nak balas dendam , biar dia rasa macamana kena hack. Ada ke patut -.-

Ah,takpelah. Aku ni pun nak sibuk hal hacker kenapa? Aku pun sama jugak macam diorang. Hack Vegas Pro,Photoshop,SAI semua. Haha. Eh,eh. Bukan aku sorang je yang berbuat cenggitu. Orang kat luar sana pun ada yang 2 kali 5 macam aku. Percayalah! .-.

KPoppers ramai yang nak berhenti sekolah,study dekat Seoul. Aku pun teringin. Tapi tulahkan. UPSR aku pun tak dapat 5A. Ada hati -..- AKU NAK JUMPA BAP .-.

Okay byebyeee. Aku taktahu nak update apa lagi -__-

Older post | Newer post